Friday 13 September 2013

تجاوز جنسی امام مسجد در کانادا افشآ شد

تجاوز جنسی امام مسجد  در کانادا افشآ  شد
"عکس مسجد جامع بنام الهدایه و  مرکز فرهنگی اسلامی کوکتلام"
دوازدهم سپتمبر 2013  تلویزون دولتی کانادا با نشر و پخش عکس مولوی داکتر سعد  امام مسجد جامع کوکتلام مربوط بریتش کلمبیا کانادا به  تجاوز جنسی متهم  است خبر داد
پولیس کانادا گفت: "از یک ماه بدینسو به اساس راپور های که مواصلت ورزیده بود جریان ادای مناسبات اسلامی را در  این مسجد که مرکز فرهنگی اسلامی نیز است ، تحت  تعقیب داشتیم که بتاریج یازدهم سپتمبر با اسناد مولوی داکتر سعد امام مسجد  را به جرم تجاوز جنسی  دستگیر نموده به قانون سپردیم ، جریان در تحت تحقیق قرار دارد، به تاریخ 23 سپتمبر دوسیه انها به محکمه فیصله خواهند شد.
سیزدهم سپتمبر  جمعه در ان مسجد رفتم با تاسف  ناوقت تر از موقع ادای نماز جمعه رسیده بودم خواستم با تعدادی از نماز گزاران در رابطه گفت و گوهای داشته باشم . نماز گذار که لهجه عربی داشت با چهره ی خشم برایم گفت شما افغان استید؟ گفتم بلی.گفت "شش ماه قبل یک نماز گذار جوان دایمی این مسجد که افغان است  به طفل کودکستان تجاوز نموده بود." وی برایم مشوره داد که بهتر است از تهیه این گزارش دست بردارم.
دو سال قبل  چندین نامه برایم رسید که نوشته بودند:« مسجد جامع کوکتلام  را جای بزنس ساختند که مغایر هدایت دین و فرمایش الهی است». به ادرس داده شده رفته بودم بعد از ادای نماز جمعه دیدم یکتعداد جوانان هم از پسر و دختر آمده بودند تا نکاح اسلامی و شرعی را عقد نمایند که به نوبت داخل محل نکاح نزد داکتر سعد ملای مسجد میشدند و بعد از عقد نکاح با شادی و خوشی از دروازه مسجد میبرآمدند. من گفتم کار خوب است موافق هدایت دین اسلام این عقد صورت میگرفت و خاونواده های انسانی تشکیل میگرد و توافق ميان پسر و دختر در اسلام رکن اساسی ازدواج است و ایجاب و قبول که ارکان اسلام است همین مفهوم را میدهد. اما کسی که برایم رهنمایی کرده بود گفت: نه در این جا بزنس است. گفتم چگونه بزنس میتواند باشد؟ گفت: دختران افغان که شوهرغیر اسلامی و غیر افغانی میگیرند ازرضایت والدین می پرسند و میگویند:یکمقدار پول به مسجد کمک کنند صواب شان میشود. من گفتم:" تا جایکه من اطلاع دارم معاون این مسجد هموطن افغانی ما است این کار بد نیست مسجد جای مقدس است؛ میشه یک مقدار پول ازاین مدرک جمع آوری گردد به موسسه های خیریه و یا مهاجران که زیر خیمه ها در کابل هستند ، کمک شود." در همین صحبت کسی دیگری گفت: " به دیگر جا کمک میشود یا نه معلوم نیست؛ اماگاه گاهی به حج بیت الله شریف می روند
میگویند : (مولوی  سعد امام مسجد جامعه  الهدایه ناحییه کوکتلام ایالت بریتش کلمبیا کانادا که مرکز فرهنگ اسلامی در ان جا است به تجاوز جنسی بر یک نو جوان  بچه کانادیی سفید پوست که در ان مسجد مسلمان شده بود، متهم شده است.قضیه تحت تحقیق قرار دارد.)
امان معاشر، خبرنگار ازاد
قسمت از اخبار پخش شده را در کلیپ زیر تماشاه کنید
گزارش تجاوز جنسی  به زبان انگلیسی:
 COQUITLAM, B.C. - Mounties says an imam at a Port Coquitlam, B.C., mosque has been charged with sexual assault.
Police say they began an investigation in June after a complaint about an incident that allegedly occurred at the Masjid Al-Hidaya and Islamic Cultural Centre in Port Coquitlam.
Police say Crown counsel approved one charge of sexual assault against Saddeldin Bahr, who also is known in the community as Dr. Saad.
Police say the Coquitlam RCMP Sex Crimes Unit is investigating the current allegation against Bahr and is interested in hearing from anyone who may be able to advance the investigation.
Police also say there's a possibility of more victims and investigators are encouraging anyone with information to come forward.
Bahr will make his first appearance in court on Sept. 23.
 
نوت:سال قبل   من در یک مقاله خود راجع به ساد اخلاقی  در این مسجد به اساس شکایت نامه های هموطنان  اشاره نموده بودم دوستانیکه علاقمند است میتواند با کلیک در ادرس انرا بخواند.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home